SUKA BLOG INI?

Followers

Tuesday 12 May 2009

Mari Ketawa Kejap.....

Alkisah Hantu

Kononnya, dalam sebuah bandar ni ada sebuah bar yang diberi nama "The Vampire Club" memandangkan bar tue cuma dikunjungi oleh makhluk² seperti langsuir, pontianak, toyol, hantu bungkus dan yang seangkatan dengannya. Kiranya bar tue kira port dia oranglah.

Arakian dijadikan cerita.. Suatu malam yang boleh dikira happening..berkumpu llah hantu² nie sumer berpesta sakan. Tiba² pintu dikuak, masuk Zombie sambil jalan terhuyung-hayang. Setelah duduk, si Pelayan pun mengambil pesanan, Zombie pun orderlah kepala manusia yang masih fresh untuk menjadi santapannya. Sumer yang ada kat situ rasa gerun tengok cara Zombie nie makan? kata org untuk tontonan 18 sg jerlah konon²nya? Zombie nie pun banggalah coz dapat tunjuk ke"terror"an dia.

Kemudian, masuk pula si Pontianak disertai hilai tawanya yang mengerunkan. Lepas amik tempat duduk di sebelah Zombie tadi, sekali lagi si pelayan amik pesanan. Si Pontianak nie pun orderlah 3 tong darah fresh anak dara..dengan sekelip mata jer pontianak nie habiskan 3 tong darah sekaligus.. sekali lagi sumer yang ada dekat situ terpegun tak terkata tengok stail Pontianak nie? gaya , mutu, keunggulan.. .... salutelah konon! Apalagi, kembang-kempis lar hidung Pontianak nie trima pujian?

Tak lama kemudian, sekali lagi pintu bar dikuak. Kali nie tersembul plak muka si Drakula The Legend. Dengan penuh machonya Drakula nie amik tempat duduk bersebelahan dengan si Zombie dan Pontianak tadi. Masing² layan blues tak nak bertegur sapa coz masing² nak maintain title. Si pelayan pun datanglah amik order. Hantu² yang ada dekat situ sumer tak sabar nak tau apa pesanan yang bakal diorder oleh Drakula tadi memandangkan 2 rivalsnya sebelum nie cukup hebat² belaka..... Malangnya si Drakula hanya meminta secawan air panas. Si Zombie dan si Pontianak tekejut beruk mendengar pesanan si Drakula..termasuklah dengan hantu² lain yang ada kat situ pada masa tue. Masing² keheranan dan bertanya sesama> sendiri. Kemudian si Drakula pun mengeluarkan sesuatu dari kocek bajunya yang berupa TUALA WANITA seraya berkata kat sumer "Apa korang tengok² hah?... Korang ingat teh aje ke yang ada uncang, darah pun dia orang dah letak dalam uncang bah.........

Moral:
Jangan buang sampah merata-rata tempat! kpd pompuan² tu... jgn buang tuala wanita tu sesuke ati ja....

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih di atas COMMENT anda, sila singgah lagi ye....

 

Popular Posts