NAK BUAT BISNESS... JOM KLIK

SUKA BLOG INI?

ONE DROP PERFUMES

Followers

Wednesday, 18 November 2009

CUCI mata kat IKEA

Selepas makan & perut pun kenyang. Hubby ajak singgah cuci2 mata lak..... Mula nya hanya nak tengok2 jer ... dah sampai sana kan.... pusing2 ler, tengok2.... tapi hmmmmm macam selalu, memang pulang tak pernah tangan kosong punya... ada2 jer yg hubby nak beli... nak tahu apa... hahhhhh.... ni dia....

Tengok ler sendiri...


Kalau dah minat...... kat mana pun sanggup angkut.... alahai cik abg ku...

"JOM Seiring Sejalan"


7 comments:

  1. emm saya suka lampu bunga2 tu ..cantik... jgn lupa follow blog rakan alam sekitar melaka... kongsi ilmu alam

    ReplyDelete
  2. salam noor.....mmg berbaloi2 sopping di IKEA tu.....:D

    ReplyDelete
  3. kalo dah minat, mesti gak merembat kan....
    i pun suka ke IKEA...

    ReplyDelete
  4. IKEA...terpanggil jer kalau nampak n3 ada IKEA ni....jeles gila lah...nanti akak gi..sari suntuk...!!!

    ReplyDelete
  5. Itu ler... kalau dah pergi kat cni... memang ada2 jer yg dibawa pulang.

    Barangan menarik & cara dia org susun atur tuu buat kita tertarik ler pulak kan.

    ReplyDelete
  6. huwaaaa!!!!lamanya tak ke ikea. nak pegi sendiri2, tak hapal jalan. nak 2ggu hubby balik, lama lagi.

    ReplyDelete
  7. cuci mate....meh cuci mate...smpai bersih hehehe...

    ReplyDelete

Terima Kasih di atas COMMENT anda, sila singgah lagi ye....

 

Popular Posts