NAK BUAT BISNESS... JOM KLIK

SUKA BLOG INI?

ONE DROP PERFUMES

Followers

Friday, 13 November 2009

TEMPATku Di DAPUR

Macam merajuk jer bunyi nye kan..... heheheh bukan ler, memang betul kan kalau dah fulltime housewife tuuu masa memang banyak kat dapur jer... ada jer yg dibuat. Selain memasak seperti biasa, mengemas & mencuci apa yg patut pun kat dapur kan.... bak kata aizah.... mummy dah jadi indonesian maid.... hahahah....

Pagi2 selepas ambil cik abg kat airport... nor terus mengemas bilik store yg bersebelahan dgn dapur... lama dah tak berkemas... bila dah diatur, nampak kemas ler sikit kan. Siap semua acara susun menyusun, nor mop lantai lak, seperti biasa lantai dapur ni memang nor kena mop tiap2 hari selepas memasak, tapi hari ni terlebih rajin ler pulak....buat 2 kali lak... sebelum memasak & tak puas hati diulang lagi lepas memasak....

Jom ler tengok apa yg nor masak hari ni... nanti kita boleh sama2 makan ye... Hah... hari ni nor nak cuba buat kerabu dgn sawi asin yg nor buat sendiri 3 hari yg lepas.... menjadi gak ler kan. Lepas tuu ada cendawan tiram, nak goreng garing jer sebab hubby suka.... nor pun suka gak.

JOM layan...


Kerabu Sawi Asin


Ayam Masak Tomato


Cendawan Tiram Goreng Garing


"JOM Seiring Sejalan"


4 comments:

  1. Berbunga-bunga hati suami....!!!

    ReplyDelete
  2. Salam Sis..:):)
    You're Superwomen...:):)
    Lauk tu semuaaa superb!:)

    ReplyDelete
  3. Hehehheh.... TQ tini.

    kak watie.. harap2 bunga2 tuu mampu jadi sejambak besar kan..

    ReplyDelete
  4. jadik fulltime mother & housewife nie mmg byk je keje kan....
    respek tul kat u and all fulltime mothers nie...
    lauk pauk u tu semua very yummylicious.....

    i click2 u too :D

    ReplyDelete

Terima Kasih di atas COMMENT anda, sila singgah lagi ye....

 

Popular Posts