NAK BUAT BISNESS... JOM KLIK

SUKA BLOG INI?

ONE DROP PERFUMES

Followers

Thursday, 29 October 2009

RELAX 2



Petang semalam selepas ambil hubby dpd airport, solat & makan ckit... terus menuju ke Seremban 2... hmmm nak tahu kenapa... ni hah nor teringin nak berurut cara Thai tuu. Hari tuu hubby kata best, nak ler gak cuba kan. Badan dah mulai sakit2.... nak manja2 kan diri....

Memang best gua cakap lu.... hehheh berbunyi2 semua sendi2 diurut nya.... best giler... Pengalaman yg berbeza dpd cara urutan yg pernah nor cuba semasa kat Bangkok dulu.

Nor & hubby ambil package urutan selama 1 setengah jam... iaitu RM85 lum termasuk taxnya.. itu utk seorg.... tapi disebabkan hubby hari tuu guna kredit kad dia... ada discount lak.. Urutan utk 2 org cuma RM155 jer termasuk tax.... hmmmm okay gak kan.... harga biasa dalam RM190++ utk 2 org.

Bila dah buat bayaran, dicuci kaki oleh pekerja kat c2. Kemudian diberi pijama utk dipakai... Urutan dimulakan dgn sebelah kiri kaki.... hmmmmm lega, kemudian sebelah kanan pulak... Setiap kaki urutan 15 minit... Selepas itu baru ler tangan kanan & kiri... tak tahu ler nak kata gi mana.... tetapi memang puas hati sesangat.

Lega lepas berurut.... cari makan2 lak. Kebetulan pada masa tuu ada pameran tentang makanan buatan malaysia... sempat membeli lagi... nak cuba2 kan... selalunya jarang terdapat di supermarket .... ntah kenapa.... hairan kan pasaran utk jenama buatan Malaysia ni selalu dia org susun kat belakang2....kita pun tak nampak... hmmm pihak pasaraya sepatutnya buat promosi lebih ckit ... betul tak..

Diantara yg dibeli... ada banyak lagi.... tapi ni jer yg sempat nor ambil foto nya...

"JOM Seiring Sejalan"


No comments:

Post a Comment

Terima Kasih di atas COMMENT anda, sila singgah lagi ye....

 

Popular Posts