NAK BUAT BISNESS... JOM KLIK

SUKA BLOG INI?

ONE DROP PERFUMES

Followers

Thursday, 29 October 2009

SARAPAN & DINNER

Sarapan pagi tadi cuma makan sushi yg dibeli semalam kat Jusco Seremban... heheheh tak pernah2 makan sushi pagi2... angin apa yg melanda ni hehhehehe... Apa2 pun kenyang ler juga kan... Alhamdulillahhhhh.....Petang nor & hubby uruskan semua bayaran apa yg patut... Esok lak bayar yg lain pulak... petang2 makan buah2an jer...

Malam nya nor cuma goreng nasi jerr.... Nasi Goreng Cendawan... sedap tau... alahai angkat bakul sendiri lak nor ni kan... sapa ler lagi nak puji, puji ler diri sendiri.... Hubby nor sure suka... licin ...... Aizah pulak mcm biasa nasi putih & sup tomyam ayam dia... buat ckit jer utk dia seorg makan...
Nasi Goreng Cendawan


"JOM Seiring Sejalan"


5 comments:

  1. Sesekali ubah selera ..:)
    Tapi sayang..sekali cuba sushi dulu..rupanya ia pertama dan terakhir ..aduhai..:):)

    ReplyDelete
  2. Kalau setakat 2 atau 3 beranak nak makan ..akak pun rasa beli lagi senang...kan Nor!

    ReplyDelete
  3. sy tak pernah mkn sushi dan rasanya tak berapa suka kot nak cuba. tp anak dara saya zati, suka pulak mkn sushi!!

    ReplyDelete
  4. Kak watie.... betul tuu kak, tapi hubby nor ni pelik ckit... suka makan kat rumah, sekali sekala tuu kalau teringin jalan2 ler cari makan. Tukar angin... heheh kita pun senang... gantung periuk, relax.. chewwahhh...

    Sushi ni memang nor suka lama dah, ntah ler selera lain ckit kan. Itupun arwah abah yg ajar... katanya.. kena pandai makan semua benda yg penting halal ler kan...

    Ingat lagi, kalau kita tak habiskan makan tuu... dia tunggu sampai habis... hahah itu lerr org tua nor ajar nor cara berjimat cermat... lama2 dah terbiasa... TQ arwah abah... maaf nor tak sempat nak ucapkan semua itu... huhuuhuhuhuuu...

    ReplyDelete

Terima Kasih di atas COMMENT anda, sila singgah lagi ye....

 

Popular Posts