NAK BUAT BISNESS... JOM KLIK

SUKA BLOG INI?

ONE DROP PERFUMES

Followers

Monday, 10 August 2009

CEMPEDAK

Beli buah cempedak ni masa festival bunga hari tuu... huiiiii punya ler besar & isi nya penuh jer, kira puas hati ler.... Masa mula2 beli seminggu yg lepas, isi kecil2 jer & ada ler 5 ketul jer yg besar. Hah.... tengok ni... penuh 2 mangkuk... puas ler juga makan.

Buka & simpan dalam peti sejuk.... makan sejuk2 huiiii.... sedap... boleh keluar tanduk.. hehheeh
JOM LAYAN...


"JOM Seiring Sejalan"


6 comments:

  1. wahh mmg nampak sedap lah cempedak tu....manisnya terliuq dah ni....ni goreng pun sodap...yummy =)

    ReplyDelete
  2. terkecur i tgk nie sis...
    i love cempedak..tak kira goreng ke tak, mmg yummy!

    ReplyDelete
  3. Hehehe... sedap...sedap...sedap...

    ReplyDelete
  4. akak tak goreng ke..???boleh mintak sikit!

    ReplyDelete
  5. wah sedapnya cempedak! teringin nak makan!

    ReplyDelete

Terima Kasih di atas COMMENT anda, sila singgah lagi ye....

 

Popular Posts