SUKA BLOG INI?

Followers

Tuesday 18 August 2009

Rahsia Alamat Email...

Sekadar hiburan.....

Gunakan Nama Penuh

Sekiranya dia menggunakan nama alamat emelnya dengan nama penuhnya, contohnya adysyammohdsaid@ yahoo.com . Ia menggambarkan bahawa dia seorang yang penuh tanggungjawab dan tidak suka berahsia. Dia juga boleh dipercayai dan jujur dalam setiap perbuatannya. Tapi ingat ,jangan cuba hendak memperlekehkannya.

Nama Depan Dan Tengah
Contoh: Ady Syam Mohd Said Dia menggunakan alamat emelnya sebagai adysyam@yahoo. com iaitu nama awal dan tengah tanpa nama bapanya. Ia menunjukkan bahawa dia seorang yang sangat menghargai dirinya sendiri dan sanggup ketepikan hal orang lain demi kepentingan sendiri. Selain itu dia juga berani untuk tampil di khalayak ramai dan mengeluarkan pendapat dengan lantang.

Nama Dan Tahun
Contoh: adysyam2001@ yahoo.com. Dia dikatakan seorang yang mempunyai ego yang tinggi. Pantang sesiapa yang cuba menentang pendapatnya. Selain itu dia juga tidak sukakan komitmen dalam jangka masa terdekat ini. Kewujudan tahun di akhir nama seolah olah memperlihatkan dia tidak luas pandangan. Pendek kata dia juga menunjukkan .. pegangan yang mudah berubah-ubah.

Nama Samaran
Hehheh... ramai yg suka buat email begini..Contohnya tuntul_comel@ yahoo.com. Dikatakan seorang yang gemar hidup dalam khayala hingga kadangkala menyusahkan orang lain. Namun dia disukai ramai kerana sifat humor yang dimilikinya membuatkan orang selesa berada di sisinya. Jika diasah dia boleh menjadi pemimpin dengan gaya yang tersendiri.

Nombor Dan Abjad
Contoh: abc123@yahoo. com. Nama diwakili dengan nombor + abjad sahaja. Ia menggambarkan seorang yang bersikap tertutup dan memerlukan masa yang agak lama sebelum mampu "membuka" dirinya kepada seseorang. Itupun jika kepercayaannya mampu diraih. Jika tidak ... kirim salam sahajalah..

"JOM Seiring Sejalan"


8 comments:

  1. ekekekekeke....leh la sy jd pemimpin ye kak...sy ni pn humor gak ni...wakakakaka

    ReplyDelete
  2. Cantik page nie... Melalui email pun leh tau org tu mcm mana kan... :)

    ReplyDelete
  3. kak e guna nama penuh tapi nama penuh tu pun tipu... camna lak tu :P hehehehehehe

    ReplyDelete
  4. Hehehehe... yg tuu tepuk dada tanya selera ler e... ni sekadar hiburan... tidak semestinya betul kan... saja2 rehat minda

    ReplyDelete
  5. me guna nama samaran..leh jd raja lawak ke i nie coz pemimpin(raja) humorous(lawak) gitu :D

    ReplyDelete
  6. so makne yerk saya yang xsuke berahsia ler..huhuhuh klu berahsia maybe saya xde blog...huuhuhu

    ReplyDelete
  7. bgus tol laa....mcm2 care leh tgk..mlalui email pun blh yerrr tau sifat org tue...sy cnfius mne satu sy punyerr..hehehe

    ReplyDelete
  8. hehehhe bestbest kak..seri yg ke .2 tu..:)

    ReplyDelete

Terima Kasih di atas COMMENT anda, sila singgah lagi ye....

 

Popular Posts