NAK BUAT BISNESS... JOM KLIK

SUKA BLOG INI?

ONE DROP PERFUMES

Followers

Sunday, 23 August 2009

LAUK SAHOR

Ikan Kembong Goreng Berlada

Ulam2 & sambal belacan

Sayur kacang buncis ni sediakan dulu, pagi nanti goreng jer...


"JOM Seiring Sejalan"


3 comments:

  1. meriah yerk lauk sahur.. kiter nasi ngan ayam masak kicap jerk...huhuhu

    ReplyDelete
  2. sahur harus simple je kan sis...
    kalo heavy aduh...payah nak tidor balik...

    ReplyDelete
  3. Rasanya ni ler paling simple rasp... ikan pun 2 ekor kecil jer, ala ikan kembong, nampak jer besar sbb akak ambil foto dekat... Berbuka tak makan apa sgt,mee pun sikit, nampak jer byk.. actually pinggan kecil jer tuu... hubby tak suka mkn byk, mee semalam tak habis pun, lebih suka makan buah2an... Akak makan tak macam org lain, nasi cukup dgn 1 senduk kecil, tak nak membazir... bole puasa kena lebihkan amalan..

    Siang hari banyakkan dgn bacaan al-quran, yasin & pelbagai.. Cuma allah sahaja yg mengetahui amalan kita diterima ataupun tidak kan... AMIN..

    ReplyDelete

Terima Kasih di atas COMMENT anda, sila singgah lagi ye....

 

Popular Posts