NAK BUAT BISNESS... JOM KLIK

SUKA BLOG INI?

ONE DROP PERFUMES

Followers

Sunday, 30 August 2009

Sahur hari ke 9

Lauk sahur kali ni cuma nasi kerabu.... itu pun nor beli masa pergi solat terawih semalam. Disebankan pasar malam kat sini awal tutup nye, nor beli dulu sebelum ke masjid... Simpan dalam peti sejuk, beli dah sahur baru panaskan. Nor cuma beli lauk daging ckit bersama telur masin....

Syukur alhamdulillah, walaupun tak selazat mana, tapi allah bagikan peluang utk nor & aiza menikmati makanan pada pagi sahur ni.... itu ler gamatnya kalau malas nak masak... bukan apa, nor penat buat kek semalam... tak pe ler sekali sekala kan... Beli satu bungkus, share dgn aizah...


Never love a love that hurts...
never hurt a love that loves !!!


"JOM Seiring Sejalan"


2 comments:

  1. salam akak...
    sedapnye nasi kerabu...walaupon kite bukan penggemarnyer
    akak nak tanye nih...akak beli buttercup yg 3.8kg tu kat mane ekk?

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete

Terima Kasih di atas COMMENT anda, sila singgah lagi ye....

 

Popular Posts