NAK BUAT BISNESS... JOM KLIK

SUKA BLOG INI?

ONE DROP PERFUMES

Followers

Monday, 17 August 2009

BETUL KE POLIS?

Terima email dpd group yahoo.... terkejut nor... jom fikir2 kan.... apa nak jadi pada org malaysia agaknya... Takut juga pada mula nya nak buat N3 pasal video ni, bila & di mana ianya berlaku... menjadi tanda tanya nor. Dpd suara2 kat video clip ni, macam ada kaitannya kacau bini org... tapi kenapa polis2 ni terlalu ganas ye... Takde cara lain ke buat selain dpd belasah org ni mcm ni sekali...


video


"JOM Seiring Sejalan"


7 comments:

  1. salam nor..
    ina rasa ni bkn kerja polis kita..org2 yg memukul ni jaga keselamatan..kut tgk pada cara gayanya.

    ReplyDelete
  2. Itu ler... akak pun rasa mcm tuu, nape tak bawa ke balai je kan... tapi suara2 tuu mengaku polis kan.

    ReplyDelete
  3. ya allah nor....ini bkn keja polis ni.....mcm kumpulam penyiasatan persendirian ni.....

    tapi nape ganas sgt kan ke kita de undang2 sepatut nye serahkan lah pada polis.
    ini dh kire kes niaya ni.....

    geram pulak sy tgk orang2 yg pukul mangsa tu.........kesian pulak tgk.

    kalau ye pun .....tkkn sampai ramai2 pukul n tendang sume......hish ade gak rupe geng polis yg ske pukul orang ni ek.....

    ReplyDelete
  4. Salam Puan Noor
    Saya baru aje mengikuti blog akak ni. Apalah nak jadi ngan Malaysia ni. Ini yang nanti kekadang anak-2 kita jadi MANGSA pulak sebab BALASAN dari perbuatan kita tanpa kita sedari.
    TAPI inilah harga GLOBALISASI.
    Salam Ukhuwah

    ReplyDelete
  5. yea la kak ina rasa dia saja je gempaq warga asing tu..kalau pun kesalahan dia hanya meraba je knapa lah ambil tindakan sendiri seksa dia mcm tu..kalau nak kata org yg diseksa tu jahat orang yg menyeksa tu lebih zalim lagi tak ada peri kemanusiaan...kenapalah mereka tak fikirkan kalau mereka lah di tempat mangsa..manusia yg dah semakin hilang sifat kemanusiaannya...

    ReplyDelete
  6. alahai.. bertindak sendiri ke ni?

    ReplyDelete
  7. kalau setakat meraba bini org x kn gini sekali hukumannya, dimana keadilan? andai diaorg ditempat mangsa, apa tindakan dia buat? fikir2 lah jgn ikut nafsu serakah. jaga nama baik polis MALAYSIA jgn sampai maruah tergadai dek perangai yg x berperi kemanusiaan tuu ...jgn pandang salah org, sebaliknya ingat! kita ada family , parent N bla bla ...... setandan pisang x semuanya molek. jgn lupa diri ......

    ReplyDelete

Terima Kasih di atas COMMENT anda, sila singgah lagi ye....

 

Popular Posts