NAK BUAT BISNESS... JOM KLIK

SUKA BLOG INI?

ONE DROP PERFUMES

Followers

Friday, 17 July 2009

MAKAN MALAM

Berbuka dgn karipap & samosa jer..... minum air honey citrus tea... ni produk cosway...


Bila tengok blog2 kawan2 nor teringin lak nak makan ketam.... balik dpd rumah jiran petang tadi nor singgah kedai kat sini jer... nasib baik ada jual ketam... beli ler 2 ekor jer. Cukup ler utk nor seorang... anak makan ckit jer sebab dia tak suka dok kopek2 kulit ketam nie...


Nor gorengkan ayam bersalut tepung utk aizah... kalau tak nanti tak de lauk lak utk dia. Anak nor ni cerewet sikit pasal makan2 ni.... dah ler sayur tak makan.... apa nak jadi ler... dipaksa pun dia tak nak gak...

"JUST SHARING..... NO HEART FEELING"



Three things in life,once gone never come back....
Words, Opportunity, Time...

4 comments:

  1. Sedapnya samosa tu. Air pun sedap.Alih-alih je rasa haus. Ketam tak pe lah, kita tak suka.

    ReplyDelete
  2. sedapnya ketammm. masak apa tu kak..?? sy suka ketam msk buttered. sedappp!!!

    ReplyDelete
  3. Ketam masak lemak jer ain... simple2 gitu... kuahnya bole makan dgn roti utk breakfast esok hari...

    ReplyDelete
  4. Kite suke ketam jugak... boleh jer duduk depan pinggan lelama kopek kulit dia...heheh..

    ReplyDelete

Terima Kasih di atas COMMENT anda, sila singgah lagi ye....

 

Popular Posts