NAK BUAT BISNESS... JOM KLIK

SUKA BLOG INI?

ONE DROP PERFUMES

Followers

Saturday, 11 July 2009

SELERA MALAM

Pasar malam kat kawasan ni memang jarang sekali nor pergi, tpi sebab aiza nak makan jagung bakar punya pasal, nor pergi membelinya... Enak juga makan jagung ni, tapi jangan lupa sediakan timun nye. Org kata timun ni bole larutkan kesan bahan hitam akibat bakar ni... especially satay.. utk elakkan kanser gitu... Boleh jamin ke petua ni, takpe ikut jer kan, mana ler tau kesan nya kita tak rasa sekarang.... esok2... macam mana lak kan...



Ni cendawan goreng & keropok, makan sambil tengok TV... Semalam lak cerita MUSTIKA, alah drama kat TV3 tuu, sedih jerrr.. sempat meleleh ler airmata nor ni...

Sambil tengok TV, makan kacang kuda yg telah nor rebus petang tadi....



"JUST SHARING..... NO HEART FEELING"




1 comment:

  1. Wah sedap tu, Kak gerau suka yang kukus lagi.Jaga makan konon. Tang jagung je, padahal selain jagung banyak lagi benda yang diborong. he he ha.

    ReplyDelete

Terima Kasih di atas COMMENT anda, sila singgah lagi ye....

 

Popular Posts